Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zondag 9 december 2007

Abendsbrot

'Ich liebe Abendsbrot!'
Elder Kabel en Elder Stekkinger
Plauen, september 2007

2 opmerkingen:

Rachy zei

Good Work out there elder!

Mikari zei

Ich liebe auch Abendbrot.

Mwhaha het is gewoon veel beter <3 's middags warm en 's avonds brood.

Ik heb lang ... te lang niks van me laten horen. En nu laat ik ook nog een reactie op een ouder bericht.

We waren in de zomer in Greiz niet ver van Plauen. Pap wou er naar de kerk gaan ik had zo iets van oke als we het nog redden met de tijd kunnen we. ik dacht bij het zondagse ontbijt ook misschien is Joey daar wel. Alleen zou het dan wel goed zijn als we dan naar de kerk gaan en zien hem daar?
(Ik wist het niet zeker een gevoel zei het me gewoon).
Uiteindelijk werd besloten niet te gaan. Bij mij was er een lichte teleurstelling en een sterker gevoel dat je daar was.

Toen we thuis kwamen en je brief zagen werd mijn gevoel bevestigd. Mijn zusje stuurde een reactie en ik had er nog geen moment voor kunnen vinden.

Hoop nog meer van je te lezen... zal ook mijn best doen meer te reageren.
heel veel lieve groetjes,
Miriam.