Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

woensdag 2 april 2008

Halle

31 maart 2008

YEAH! HALLE! HALLE! HALLE!

Na een vaarwel van het indrukwekkende Berlijn, heb ik een Intercity genomen richting Halle. Onderweg zag ik alle verschillende soorten weer: zon, sneeuw, mist, regen, nog fellere zonneschijn... Het weerspiegelde de tijd die ik tot dusver op zending heb gehad. Het was indrukwekkend. Ik geniet van mijn zending. De wonderen, de kennis, ervaringen en vriendschappen die ik heb opgedaan. En nu is het tijd voor een nieuwe toewijding aan het werk. Welkom in Halle!

Halle is vooral een studentenstad met een inwonersaantal van 250.000 mensen. De stad is jong en fris. Zeker met 20 graden gisteren, genoot ik! Het zendingsprogramma in Halle bestaat uit vier zendelingen in hetzelfde appartement. Dit is een geweldige ervaring en maakt het wonderbare werk nog veel indrukwekkender. In verband met de taken die Elder T en ik dragen, beschikken we ook over een auto.

Onze taken houden bijvoorbeeld in dat we bepaalde zendingsconferenties in Berlijn bezoeken, Zone-conferenties organiseren, en de districtleiders en golden-zendelingen helpen hun taken nog beter uit te voeren. Daarnaast nog een boel administratie. Es macht spaß!

(Elder) Kabel, wanneer je dit op de site leest: je bent ook overgrootvader geworden!

Families Marinkavoc en Aabadi! :D YEAH!


Halle is geweldig! Alhoewel ik Neukölln mis, valt er weinig te denken aan hen omdat we zo druk bezig zijn. We zien veel succes onder de jonge mensen in Halle.

Hier is nog het nieuwe adres:
Elder Stekkinger
Kuhgasse 9
06108 Halle
Duitsland

Ik zag deze week een van de grootste wonderen die ik ooit heb gezien. Ik zie hoe de Heer Zijn almachtige Hand in dit werk heeft. Daarvan geef ik mijn getuigenis in de naam van Zijn zoon: Jezus Christus, Amen.

Elder Stekkinger

1 opmerking:

Alexander zei

Yeah baby! Nu kun je de twee beren in Bernburg voor me gedag zeggen.