Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

donderdag 6 maart 2008

Simpel getuigenis


Elder Stekkinger vs. de Wind. 0-1
3 maart 2008

Liebe Freunden.

Ik hoop dat jullie het goedmaken. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle brieven en kaartjes die ik heb ontvangen. Het is altijd fijn om te weten dat het ook jullie goed vergaat en dat ook jullie gezegend worden door onze Hemelse Vader die allen liefheeft. Het spijt me dat ik te weinig tijd neem om terug te schrijven. Deze week zijn er zoveel dingen gebeurd. Ik kan oprecht zeggen dat ik met mijn Duitse vrienden zowel kan lachen als huilen. Hoeveel succes zien we op dit moment! Zondag hadden we 6 onderzoekers in de kerk kunnen brengen. Voor ons was dit uniek, en dit vergt planning wanneer je met z'n tweeën bent. Het ziet er echter naar uit dat we spoedig weer extra hulp krijgen. Dat kunnen we wel gebruiken.

Ik kan jullie uren vertellen over de vele wonderen die we weer zien. Maar misschien zou ik jullie er alleen maar mee vervelen. Laat ik het er bij houden dat ik een sterk getuigenis heb dat de Heer zelf in Duitsland mee werkt in deze belangrijke laatste oogst (zie LV 4 en Jakob 5). Wat een voorrecht dat ik, Elder Stekkinger, door Godswege ben geroepen om Zijn woord te verkondigen. Deze week weer geleerd wat voor een verschil het maakt om gezag te hebben van God. Zonder de handenoplegging een jaar geleden, zouden vele onderzoekers ons niet herkent hebben als dienaren van God. Ze voelen iets bij ons, wat ze niet bij andere jongelui vinden. Ik weet waarom.

Ik wil hen troosten, die het moeilijk hebben met mijn simpele getuigenis. Dat ik weet, dat Christus nog dichter bij ons is wanneer het ons slecht vergaat. Wanneer de wereld ons veracht, wanneer de diepten der hel ons lijken te overwinnen, laten we dan neerknielen en onze almachtige Vader smeken om kracht, om hulp. Hij laat dan een wonder geschieden. Dat weet ik, omdat ik het zelf heb meegemaakt. Ik twijfel niet aan de kracht van God. Oh, if they could only have the vision that we have. Het Evangelie is waar.

In Christus' naam, Amen
Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: