Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

maandag 17 maart 2008

Alles wel

17 maart 2008

Schöne Grüße von Berlin. Een late mail vandaag, aangezien we met de Brandenburg-Elders op stap zijn geweest. We hebben weer de gratis tour gedaan en halverwege zijn we uitgestapt en hebben ons een meter-pizza aangeschaft (zie foto). We hebben het deze keer niet geschaft (gehaald). We waren totaal in de minderheid. 1 pizza tegen 4 Elders. Dat verloren we. Toch hebben we ons best gedaan en mochten we het overgebleven meenemen.


We hebben een uitstekende week achter de rug. Een week waar onze conditie goed op peil werd gehouden vanwege het fietsen, en waar we konden genieten van een hele opbouwende Zoneconferentie. We werden opgebouwd door de uitstekende woorden van de zendingspresident en zijn vrouw. Duidelijk werd ons allemaal, dat we onszelf moeten vergeten. Ik dacht gelijk terug aan Mozes 4:2. Jezus Christus, die voorverordent werd om het Zoenoffer te volbrengen waardoor alle gerechtigheid zou worden vervuld, liet Zijn Wil volledig opgaan in die van Zijn Hemelse Vader. Hoe groot Zijn liefde voor ons dat Hij dat deed.

Heb ik ooit verteld dat Elder C en ik beiden de pennywhistle kunnen bespelen? Dit is een miniversie van de fluit. Ik heb er een enkele weken geleden aangeschaft en zondag gaan we tijdens de kerkdienst een duet spelen. Dit wordt een combinatie van de meest geweldige lofzangen ter wereld: Come Thou Fount of Every Blessing en If You could Hie to Kolob. Ik speel een geïmproviseerde partij. Het klinkt eigenlijk heel goed! Elder C brengt me de trucjes bij.

Verder loopt het zendingswerk uitstekend. We hebben veel onderzoekers, en we moesten zelfs regelmatig afspraken verzetten of afblazen omdat we erg druk waren. Er is heel veel potentieel in Neukölln. Met geloof kunnen we bergen verzetten en mensen dopen.

Ik geef jullie mijn getuigenis dat onze Hemelse Vader leeft. Hij heeft ons lief. In de naam van onze Heiland en Verlosser, Jezus Christus, Amen

Elder Stekkinger

1 opmerking:

Anoniem zei

Cool cool.