Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

dinsdag 11 maart 2008

De lente komt eraan...




10 maart 2008

Genieten jullie ook zo van het weer? Voelen jullie ook de kracht van Gods schepping wanneer de vogels ons wakker zingen? Wat een heerlijke manier om op te staan. Zelfs in Berlijn is de weinige natuur prachtig.

Deze week konden we er nog eens extra van genieten, aangezien al het openbaar vervoer 10 dagen lang staakt! Dit betekende eerst een hele dag van lopen, maar al snel hadden we fietsen geregeld bij onze bisschop. We fietsen nu elke dag, zoals echte zendelingen, door Berlijn. We zijn de eerste zendelingen in Berlijn met fietsen, aangezien het openbaar vervoer uitstekend is. Behalve als zij staken.

Weet je wat zo fijn is, dat zelfs wanneer de wereld op haar kop staat, het Evangelie een bescherming is. Een stukje hemel op aarde. Zo zagen we dat bij een Turks gezin er een verandering plaatsvindt in zowel hun hart als de stoffelijke zegeningen. De moeder ziet hoe het Evangelie haar helpt, en ze ontvangt een getuigenis dat de Kerk van Jezus Christus van de heiligen der Laatste Dagen Gods koninkrijk op aarde is.

Ook ik kan dit bevestigen, door wat de Heilige Geest aan mij bekend heeft gemaakt. Zijn werk is groot! Het Boek van Mormon is het woord Gods. Ik weet dat mijn Verlosser leeft.

Sommige mensen hier zie ik als mijn familie. Diepe vriendschappen heb ik mogen sluiten, en alhoewel ik het gevoel heb dat ik hier binnenkort weg moet, weet ik dat deze vriendschappen langer dan een leven lang zullen bestaan. Ik heb de Duitsers lief. Ze zitten in mijn hart. Ik weet waarom ik hier ben. Mijn zending verandert mijn wereld.

Dat jullie ook zo gezegend zullen worden, en de troost ontvangen die jullie nodig hebben, bid ik voor ons allen, in de naam van onze Heiland en Meester, Jezus de Christus, Amen.
Elder Stekkinger

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey elder Stekkinger :)

Genieten van het weer doen we momenteel niet... Een zuidwesterstorm raast over ons landje met windsnelheden van 110 km/h :O De lente laat dus nog even op zich wachten ;)

Groetjes Concetta