Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

maandag 23 juli 2007

Persoonlijke groet!

Lieve vrienden.
Een persoonlijke groet vanuit het Oost van Duitsland. Momenteel bevind ik me in Plauen. Aangezien ik hier zelf toegang heb tot het internet elke maandag, en m'n PA momenteel 'met vakantie' is, schrijf ik zelf een kort bericht totdat ze deze weblog bijgewerkt heeft.

Mijn adres is vanaf NU
Forststraße 84
08525 Plauen (Vogtland)
Duitsland.

Schrijf me snel wat naar dit adres... ik verlang naar wat brieven!

Ik houd van jullie. Dit werk is waar. Ik heb wonderen gezien... In m'n naiviteit had ik met m'n collega een schijnbaar onmogelijk doel gestelt. 10 contacten in 1 dag krijgen. Normaal is het doel 2 per dag, maar aangezien ik dat niet wist hadden we dat gezet. EN aan het einde van de dag is dat gelukt!

Ik moet vertrekken... m'n tijd is om. Schrijf me!

Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: