Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

vrijdag 11 mei 2007

Website in de lucht!

Lieve lezers.
Mijn nieuwe website is in de lucht! www.joeyStekkinger.Lyp.nl gaat over mijn zending! Het vertelt wat ik geloof, wat ik ga doen, en is met name gericht op het publiek dat niet bekend is met mijn godsdienst. Het is al een behoorlijk succes, aan de hoeveelheid lezers te zien, zijn mensen geinteresseerd! Nu hoop ik dat deze site zo snel mogelijk te vinden is op google, zodat anderen meer te weten kunnen komen door de site.

Deze week is mijn laatste week! Vorige week zaterdag ben ik nog een laatste keer naar de nederlandse tempel gegaan. Ik mocht bij een doopdienst assisteren als doper! Dat was een hele toffe ervaring.

Daarnaast heb ik deze week een boel inkopen kunnen doen en nog van wat mensen afscheid genomen. De meesten komen zondag naar mijn kerkdienst! Nogmaals het adres en de tijden: Cannenburglaan 4, Arnhem. Het start om 09:30 maar de meeste bezoekers komen voor de laatste dienst (het belangrijkste) die begint om 11:15 en duurt tot 12:30 waarna ik geordend word tot zendeling. Vele mensen (ook een heleboel niet-leden) zijn van plan om te komen! Er komen naar schatting 50 bezoekers vanuit heel nederland.

De koffer wordt momenteel ingepakt. Ik neem een koffer, een grote sleeptas en een rugzak mee. Ik kijk naar m`n vliegreis uit! Eerst vlieg ik 9 uur richting Atlanta waarna ik overstap en 3 uur vlieg richting Salt Lake City. Daar neem ik een pendelbusje die me brengt naar de MTC. Daar blijf ik slapen en de volgende dag meld ik mij officieel daar.

Van sommige mensen heb ik geweldig afscheid genomen. Instituut was een hele bijzondere tijd! Maar ik had niet van iedereen afscheid kunnen nemen zoals ik wilde. Maar ik weet dat ik iedereen over twee jaar weer zal zien.

Rob, deze site blijft uiteraard bestaan. Mijn nieuwe website verwijst alleen maar naar deze weblog. Bedankt voor je inzet, door jou heb ik een boel geinteresseerde lezers.

Nog 2 dagen tot Elder Stekkinger!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vanuit Las Vegas, in de Amerikaanse staat Nevada de hartelijke groeten van de familie Poort!
Ons gezin maakte van 1976 t/m 1990 deel uit van de wijk Arnhem, en we willen op deze bijzondere dag graag van de gelegenheid gebruik maken om Elder Stekkinger van harte geluk te wensen met zijn zendingsoproep naar Berlijn.
Toen we als gezin naar de Verenigde Staten vertrokken was Joey nog maar 3 jaar, evenals onze jongste zoon Bobby, die momenteel een zending vervult onder spaansprekende immigranten in Florida.
We zijn heel blij met Elder Stekkinger's zendings-internetpagina's die ons in staat stellen als het ware met hem mee op zending te gaan! We willen u dan ook allemaal oproepen om d.m.v. zijn website met hem mee te leven en regelmatig contact te houden tijdens zijn zending.
Joey gaat een opwindende tijd tegemoet en we zijn heel dankbaar dat hij zich twee jaar in dienst van zijn naaste wil stellen.
Veel succes en God's zegen toegewenst,
van Rob en Telekaki Poort, kinderen en kleinkinderen.

Anoniem zei

Heel veel succes Joey :)

Anoniem zei

Goeie reis Joey, ik ga je verrichtingen zeker volgen hier!