Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

dinsdag 22 mei 2007

Aankomst in Provo


Belangrijk: Je kan me nu ook e-mails sturen tijdens mijn verblijf op de MTC!
Via de website www.DearElder.com kun je e-mails naar me schrijven, die gelijk geprint worden, en verstuurd naar de MTC. Zie het plaatje of mijn adresgegevens, om de e-mail juist te adresseren. Ik hoor graag van jullie!

14 mei 2007

Hallo thuis!

Het gaat goed met Elder Stekkinger. Het vliegen vond ik niet comfortabel (krap), maar het was leuk en spannend. In Atlanta stapte ik uit en had het gevoel dat ik geleid werd. Alles ging prima en zonder ook maar iets gevraagd te hebben, stond ik weer bij de juiste gate. Daar zag ik Elder L, die in Spanje had gediend en naar huis ging. Ook was er een LDS-echtpaar dat me vroeg mijn naam en zending op te schrijven. Ze zouden me koekjes opsturen naar de MTC, zodat ik me niet alleen zou voelen.

In Salt Lake werd ik opgewacht door Femke A. Ik leerde daar ook mijn kamergenoot kennen. Elder B uit Zweden, die naar Noorwegen gaat. Ik nam afscheid van Femke en vervolgens gingen we met de shuttlebus naar de MTC.

Daar leerde ik Elder O kennen, die vanochtend aankwam. Hij komt uit Australië en gaat op dezelfde dag naar Berlijn toe. Ook grappig: hij is jarig op 25 februari.

Ik voel me niet eenzaam. Ondanks dat ik aan de andere kant van de wereld ben, voel ik Gods liefde. De mensen zijn hier zo vriendelijk, lid, of niet-lid (behalve de immigratie-dienst). Morgen een lange dag tegemoet, dus ik ga nu slapen.

Liefs,
Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: