Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zaterdag 5 mei 2007

Een week afscheid.

Een ontzettend drukke week achter de rug. Maar amper bezig geweest met mijn zending helaas. Ik loop echt achter, ik moet nog veel doen en volgende week ga ik mij volledig inzetten om de achterstand in te halen.

Deze week heb ik van een paar van mijn bijzonderste vrienden afscheid genomen. Met Wouter en Joost hebben we een ultieme LAN-party gehouden en zijn naar Six-flags geweest. De dag erna ben ik de hele dag in Assen geweest. Gister de hele dag in Boxtel gezeten. En vandaag, ga ik de hele dag naar de tempel. Is er geen betere plek om te zijn? Ik mag nu assisteren bij de doopdienst, en daarna doe ik nog 2 sessies. Geweldig! Een laatste geestelijke opkikker.

Laatste kerkdienst in Nederland
Voor de mensen die het nog niet zeker weten: Zondag 13 mei (moederdag) ben ik voor het laatst in de kerk in Arnhem. Iedereen (dus ook collega`s, vrienden, kennisen) is van harte welkom om langs te komen. De Prie/ZHV begint om 09:30, en de avondmaalsvergadering begint om 11:15 en eindigt om 12:30. Na deze vergadering word ik aangesteld tot zendeling. Het adres van de kerk in Arnhem is:
Cannenburglaan 4, 6825 KK Arnhem.

Volgende week wil ik weer www.joeyStekkinger.lyp.nl online hebben. Daar vind je dan meer over mijn zending en mijn godsdienst. Voor vragen kun je nu nog mailen met j.stekkinger@zonnet.nl .

Liefs
Joey

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Elder Stekkinger!

De hele familie Poort hier in Las Vegas leeft met je mee
nu dat je vertrek dichterbij komt!

Je vermeldde het internetadres:
www.joeyStekkinger.lyp.nl , betekent dit dat dit weblog
niet langer zal bestaan? Hopelijk kunnen we blijven 'meeleven'
met je ervaringen in Utah en in Berlijn!

Hier volgt nog een mooie link, een korte video-impressie
van de MTC in Provo:

http://www.youtube.com/watch?v=4FcyDFNnYQw&mode=related&search=

Hartelijke groeten van de fam. Poort

Anoniem zei

Lieve Joey.

Ik heb geen afscheid van je genomen, laat staan gesproken voor je wegging, ik weet niet eens of ik dat wel aankon. Als je terug komt zal ik je zeker snel op komen zoeken. Ik ben ook hartstikke blij dat je iets doet wat bij je leven past, en dat je er veel succes mee zal hebben.

Je bent altijd een goede en lieve vriend geweest, en ik hoop dat je dat altijd zal blijven.

Ik hou heel veel van je, en ik zal op je wachten :).

Dikke zoen, Saskia