Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

woensdag 4 maart 2009

March Madness!

2 maart 2009

MARCH MADNESS
Ja, zo heeft President Borcherding de maand maart gedoopt. Hij weet dat hij niet veel tijd meer heeft voor zijn zending, en heeft maart uitgeroepen tot de maand waar wij alles uit de kast halen. De gehele zending vast en staat op om 6 uur, bidt om 7 en 22 uur, gaat een half uur eerder uit het huis en heeft maximaal een uur pauze per dag. Dit is het gezamenlijke offerpakket. Elk individu heeft nog een eigen offerpakket. Ik heb hier dus echt zin in. Een sprint naar het einde! Insanity is Standard.


KLIMAAT
Ik leef in een Geloof, Hoop, Naastenliefde-Klimaat. Nog nooit heb ik me zo één gevoeld met andere zendelingen als met mijn district. Ik heb deze eenheid nooit gekend omdat we niet spreken over een eenheid in goed-met-elkaar-opschieten-eenheid, maar een district dat voor elkaar bidt, van elkaar houdt, elkaar ondersteunt. In dit klimaat voel je dat je iets waard bent. Slechts met dit klimaat ontwikkel je je eigen potentieel het best.


BIRTHDAY
Jaja, ik had er geen zin in, maar dinsdag werd ik 21 jaar oud. Alhoewel ik het hen strikt verboden had, hebben de zusters een taart gebakken (compleet roze natuurlijk). Mijn gezicht werd ook nog in de taart gedrukt (maar niet door iemand uit mijn klimaat). 's Avonds kwam Silvi uit Halle me opzoeken, en had Annemarie en Angelika meegenomen; 3 goede buddy's uit Halle. We zongen samen onze lievelingslofzangen, en na wat gebabbel moest ik hen ook verlaten want, het werk is nog steeds prioriteit #1, zelfs op mijn verjaardag.

Elder W dus weg, Elder C uit Utah heeft hem vervangen. We kunnen goed met elkaar overweg. Ik wil in maart alles geven, en hij is bereid me te volgen. Dat wordt dus een goed team. Hij speelt uitstekend piano, dus wil ik deze maand nog een muzikale haardvuuravond organiseren wanneer de tijd dat toelaat.

Ik heb mijn Hemelse Vader lief. Hij is daar. Niets houdt Hem tegen. Wat bijzonder dat ik daaraan deel kan hebben.

Goede week toegewenst!
PS Wouter en Joost van hart!

Elder Stöckinger
Wolfenbüttelerstraße 33
39112 Magdeburg
Duitsland

Geen opmerkingen: