Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

donderdag 1 januari 2009

Kerstgroet

En ik hoorde een grote stem, zeggende in den hemel: Nu is de zaligheid, en de kracht, en het koninkrijk geworden onzes Gods; en de macht van Zijn Christus. Hierom bedrijft vreugde, gij hemelen, en gij, die daarin woont! (Openbaringen 12: 10, 12)



"Hef uw hoofd op en wees goedsmoeds; want zie, de tijd is gekomen, en deze nacht wordt het teken gegeven, en morgen kom Ik in de wereld om de wereld te tonen dat Ik alles zal vervullen wat Ik bij monde van mijn heilige profeten heb laten spreken." (3 Nephi 1:13)


Tijd is een gave die de Heer ons heeft gegeven zodat we onze bekering niet uitstellen. Tijd is gegeven om doelen te stellen en onze vooruitgang te meten. Hoe meer we proberen tijd in bedwang te houden, des te sneller lijkt het te gaan. Hoe spaarzaam zouden we moeten omgaan met deze gave. Zo ook in dat van de zendeling, die slechts 2 jaren leeft. Het was nog gisteren, dat ik in Neukölln kerstmis vierde. In de tussentijd diende ik in Halle 18 weken, Dahlem 10 weken, en nu alweer in Lankwitz 11 weken. Met nog minder dan 6 maanden te gaan wil ik de Heer met alle macht en kracht dienen. De Heer heeft mij voor elk offer gezegend. Elke juiste beslissing maakte van mij een beter mens. Hij heeft me gezegend met eeuwige vrienden, waarheden, levenslessen en heilige ervaringen. Ik weet, dat mijn Verlosser leeft. Zijn geboorte, is niks zonder Zijn heilig Zoenoffer. Door Hem waren wij, zijn wij, en zullen wij zijn. Ik bid voor jullie en voor mij, dat we Zijn hand dagelijks in ons leven mogen zien. En, dat we onze gestelde doelen mogen bereiken. Tijd is een gave. Aan ons de verantwoording wat we ermee doen. Moge de Heer zijn zegeningen uitstorten;

Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: