Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zaterdag 25 oktober 2008

Goldens

25 oktober 2008

Hallo Holland!

Nog snelle groeten vanuit het Bureau. Het gaat super met me! Deze week was echt gewèldig! We ontvingen 16 nieuwe zendelingen. Het voelde alsof ik gisteren nog aankwam in Duitsland en daar mijn trainer Elder Kabel ontmoette in de Lankwitz kerk. Nu, iets meer dan een jaar later was ik daar weer, maar dit keer vanuit een andere plaats. Deze goldens zijn echt Hammer! (tof, geweldig). Ze brachten een geweldige geest van offerbereidheid mee. Ze zijn uitstekend voor dit werk.

Ook heb ik een tweede collega erbij! Er zijn nu 3 assistenten! Dit zorgt ervoor dat we beter met de zendelingen in contact kunnen blijven. Elder Lutter, ook uit Duitsland is nu mijn 2e collega.

Ik moet er weer vandoor. Moge de Heer jullie troosten in de tijden die komen.

Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: