Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

maandag 6 oktober 2008

Een nieuwe taak

Lieve Familie en vrienden.

Hier een snelle email.
Vrijdag ben ik opgebeld door Pres. Borcherding en hij heeft me gevraagd als assistent te dienen. Ik ben gisteravond al naar het hoofdkantoor gegaan. Kort de gevolgen daarvan die jullie zullen merken:

Ik heb P-day op zaterdag
Ik krijg amper slaap en studie
Mijn adres is hetzelfde adres als het hoofdkantoor, de zerbsterstrasse
Ik ga deze week alle ZonenKonferenzen bezoeken en dus de zending zien! :D
Amper tijd om nog te eten.

Bid voor me! Ik heb jullie echt heel hard nodig.
Liefs,
Elder Stekkinger

1 opmerking:

Alexander zei

Wahey! Man! You rock! ZL zag ik al van ver aankomen, maar AP, wat heb je verkeerd gedaan? ;-P