Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zaterdag 25 oktober 2008

Bijzondere mensen

18 oktober 2008

Hallo thuisfront!

Een uitstekende week achter de rug. De 6e week van een transfer is voor de assistenten een week waar ze hun eigen programma goed kunnen opbouwen. Eén van de duidelijke zegeningen van het assistent zijn is, dat je op de één of andere manier meer kunt doen in minder tijd. Dit was deze week overduidelijk! Op de één of andere manier krijgen we meer gedaan, wanneer we het beste van onszelf geven.

We hebben echt een boel toffe mensen gevonden, en morgen wordt Dennis gedoopt. Dennis is een 25-jarige steenhouwer, die parachutespringen als hobby heeft. Een jongeman die in de afgelopen paar maanden door de Heer werd voorbereid en toen op het juiste moment werd aangesproken door zendelingen. Foto’s komen dus nog!

Deze week bezochten we ook Lori. Lori is een geweldig lid die professioneel zingt. Alhoewel ze een lichamelijke beperking heeft, gebruikt ze haar zangtalent om geld te sparen voor onderzoek voor de ziekte die ze heeft. Ze is een zeer positief mens! Ik heb besloten een album van haar te kopen. Op de foto zijn we met haar dochter de eendjes aan het voeren. Wow, ik ontmoet zulke geweldige mensen op zending die mijn leven opbouwen!

Deze week werd prachtig afgesloten met een ontspannende P-day: Jade-massage en voor het eerste maal de zonnebank, om de nodige zonne-vitaminen te krijgen. Voor herhaling vatbaar!

Omdat er zoveel valt te doen en ik graag met mijn gehele hart mijn tijd en talenten wil opofferen aan mijn hemelse Vader, hoop ik dat jullie begrijpen dat ik het laatste half jaar van mijn zending liever geen bezoek ontvang. Zeker nu ik hier op kantoor werk is het voor mij heel opbouwend om brieven te ontvangen! Echt bedankt voor jullie begrip!

Dit werk is bijzonder en waar. Mijn getuigenis wordt dagelijks gesterkt door de realiteit van het bestaan van een God die over ons waakt. Laat ons met grote hoop in de toekomst blikken en daaraan werken om onze doelen te bereiken!

Ik heb jullie lief!
Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: