Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

maandag 28 juli 2008

Vertrek uit Halle


Elder Stekkinger en Elder Myers

28 juli 2008

Lieve vrienden.

Allereerst wil ik Elder Overvliet, 2e van de Spar, al het goede toewensen voor zijn zending in Bulgarije. En alvast Elder Lubberink, 3e van de Spar, feliciteren met zijn oproep naar Suriname! Op zending gaan is ons doel!

De laatste groeten vanuit Halle, morgen vertrek ik uit Halle en ga terug naar het grote, massieve Berlijn. Deze keer werk ik in Dahlem, en omdat ik daar verantwoordelijk ben voor de zendelingen van Zuid-Berlijn, kan ik ook weer werken in Neukölln, zoals ik in Halle de gelegenheid had om in Plauen te werken. Dit is een grote zegening voor mij. Halle en Dahlem zijn twee gebieden waar ik zeer graag wilde werken. En beide dromen kwamen uit! Vandaar, met post nog even wachten.

Het is moeilijk om afscheid te nemen van deze stad. De stad waar ik heel veel geleerd heb en vooral zeer gemotiveerd was om mijn eigen potentieel te vergroten. Het was overduidelijk de beste tijd van mijn zending. Ook zagen we daar veel succes en de Heer heeft ons uitbundig gezegend.

Zo werd Tobias gisteren gedoopt! Hij is uit de Hemel gevallen. Ik kan het nog steeds amper geloven. Ik mocht op zijn doop een toespraak geven en sprak daar over de karaktereigenschappen die hij heeft die hem geholpen hebben deze belangrijke stap te nemen.


Wegens tijdsdruk kan ik niet meer dan dit schrijven. Ik kan jullie geruststellen dat de Heer me ontzettend zegent. Ik hoop dat de Heer een deel van deze zegeningen over diegenen uitstort, die aan me denken en voor me bidden. Moge de Heer met jullie zijn.

Lieve groeten,
Elder Stekkinger

1 opmerking:

Alexander zei

Wat? Weer weg uit de place to be (Leipzig zone). Daar kun je toch helemaal niet blij mee zijn?