Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

dinsdag 15 juli 2008

Simpelweg gelukkig

14 juli 2008

Mijn toetsenbord is niet echt bruikbaar. Ik ben gedwongen een korte e-mail te schrijven vandaag.

Hier is alles goed! Gisteren hebben we afscheid kunnen nemen van Paul Jentzsch. Hij gaat vrijdag op zending naar Engeland. Ik moest denken aan mijn eigen vertrek en waar ik op dat moment stond in het leven en hoeveel ik gezegend ben sinds die dag. Elke dag vertel ik mijn collega hoe geweldig het is om op zending te zijn. Natuurlijk mis ik bepaalde aspecten van thuis. Maar ik ben op een bijzondere wijze simpelweg gelukkig.

Gisteren was dan ook de verlening van de gave van de Heilige Geest voor Zuster Neumann. Dit was een bijzonder moment en ik mocht ook deelnemen aan de priesterschapscirkel die haar bevestigde als lid van de kerk van Jezus Christus.

Keer op keer wordt me weer bevestigd dat de kerk die Christus georganiseerd had, daadwerkelijk verloren is gegaan. De kerkorganisatie die we terugvinden in de bijbel vinden we terug in de herstelde kerk van Christus. Geen reformatie, maar een herstelling, met alle sleutels, machten en gaven die Christus overdroeg aan zijn apostelen.

Ik getuig van de goddelijkheid van deze kerk. Dat Christus aan het hoofd dezer kerk staat en dat Hij spreekt door de mond van Zijn geroepen Profeten en Apostelen.

Dank jullie voor jullie ondersteuning!
Liefs,
Elder Stekkinger

1 opmerking:

Angel zei

Danke für deine großartige Arbeit!