Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zaterdag 29 september 2007

Bijna geen 'Golden' meer

23 september 2007

Lieve Familie en Vrienden,


Deze week hebben we een doopdatum gezet met br. A. Het is een arme wereldse man, met zijn vrouw, twee honden en een lief, klein, schattig katje. We hebben nog veel te doen voordat hij geestelijk voorbereid is. Maar het feit dat we een doopdatum hebben geeft me hoop. Ik zie langzaam zijn leven veranderen en dat is het mooiste wat er is.

Ook hadden we een doopdienst van twee 8-jarige kinderen. Dat was heel tof en duitse mensen maken van dat soort dingen gelijk een uitgebreid feest met véél eten. (eten = feest). Ik kreeg daardoor toch weer een sterker verlangen om mensen tot Christus te brengen en ze in de wateren van Mormon te begeleiden.

Deze week ook weer twee uitwisselingen met zendelingen gedaan. De laatste was hectisch, dat was met de Zonenleiters en aangezien zij ver weg wonen moesten we op vrijdag, om weer terug te wisselen, zes uur lang met de trein reizen.

Nog twee weken en dan vertrekt mijn trainer! Ik ben dan ook niet meer met de term 'Golden' te vinden, waar ik me graag achter schuil als ik niet altijd alles even goed doe als zendeling.

Dank jullie wel voor jullie gebeden. Ik heb ze hard nodig en ik bid voor jullie allen terug.

Liefs,
Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: