Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zondag 30 november 2008

Een korte update

Goedenavond!

Hier een kort berichtje vanuit het Buro. Ik ben net klaar met het opbellen van de zendelingen. Het is het einde van de 6e week, nieuwe overplaatsingen. Samen met mijn collega's bellen we de zendelingen op om te vertellen waarheen de Heer hun zendt. Zo gaat ook Elder S, mijn eerste duitse collega, naar Jena, en blijf ik met Elder L, en Elder H achter. Dat is jammer, maar ik weet dat de Heer het wil.

Ik heb deze week een griepgolf overleeft. Mijn 3 collega's waren alledrie flink ziek geworden, maar ik had het geluk dat ik niet door de buikgriep werd geraakt en overleefde het zonder grote problemen. Dat was een grote zegen.

Vandaag hadden we een kerstmisbazaar in onze gemeente. Dat was zo cool! Ik heb veel geld uitgegeven aan dingen die ik misschien helemaal niet nodig heb, maar gelukkig gaat al het opgebrachte geld naar het kinderproject 'Die Arche', die opkomt voor misbruikte en arme kinderen. Het was een hele fijne en opbouwende sfeer. Ikzelf ben nooit sinterklaas-fan geweest en vind het geweldig hoe ze hier in Duitsland kerstmis vieren. Omdat 5 december niet uitbundig wordt gevierd, is de kerstmissfeer al flink aan de gang bij 1e advent.

Het gaat met mij uitstekend, ik geniet steeds meer van Lankwitz, en ben nog nooit zo ontspannen geweest op zending, ondanks het stressvolle werk hier op kantoor. Ik merk dat jullie gebeden echt helpen!

Ik heb jullie lief. Goede week gewenst!
Jullie Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: