Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

woensdag 20 augustus 2008

Onverwacht bezoek

18 augustus 2008


Lieve familie en vrienden.

Afgelopen week kwamen we na een lange dag 's avonds eindelijk thuis. We hadden hard gewerkt en we voelden dat we het juiste hadden gedaan. Plotseling zag ik in de verte drie vrouwen met enthousiasme naar me zwaaien... Na een paar meter besefte ik dat het Miriam en Sariah uit Gouda waren. Ze waren die dag aangekomen bij hun oma die niet ver van ons appartement woont. Ik stond wel even met de mond vol tanden. Gisteren kwamen ze ook naar de kerk en een doopdienst, waar deze foto werd gemaakt.

Sisters vd Anker und Elder Stekkinger

En ja, gisteren hadden we van de gemeente Lankwitz een prachtige doopdienst! Drie mensen werden gedoopt. Er was een bijzondere sfeer tijdens de doopdienst. Toen ze uit het water rezen en zich omkleedden, hebben veel mensen die nog niet zo lang gedoopt zijn, hun getuigenis gedeeld. Het was echt prachtig. Eén van de getuigenissen raakte me in het bijzonder omdat ik de persoon al had ontmoet en nooit wist hoeveel zij had opgegeven voor deze beslissing. Maar zoals we in Alma 22 kunnen lezen; wanneer de Heilige Geest ons hart raakt, zijn we bereid alles op te geven om de wens te ontvangen die ons hart draagt.

Verder heb ik nog nooit zoveel uitstekende zendelingen gehad in onze Zone. Ze hebben allemaal een visie, zijn gemotiveerd, en oogsten 100 maal wat ze zaaien. Ze zijn de pioniers van Duitsland. Hun beslissingen veranderen de toekomst van dit land. Ik weet dat we zowel aan onszelf, als aan de redding van miljoenen mensen in Duitsland werken.

Elder Stekkinger, Elder Smith (assistent van President) und elder Parsons

Ik mocht deze week ook weer in Neukölln werken en het voelde alsof ik weer thuis was. Ik werkte met Elder L, een Duitser die nog maar 2 weken op zending is. Samen hebben we gezwoegd en gezweet, en vele bijzondere mensen ontmoet.

Ik dank jullie voor jullie gebeden. Jullie zijn ook in die van mij.
Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: