Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

woensdag 22 augustus 2007

Zone-conference


20 augustus 2007

Lief thuis.


Groeten uit Plauen. Het weer is hier veel beter geworden als wat het was. Niet te warm, maar zeker ook niet meer zo regenachtig als vorige week.

Afgelopen woensdag had ik mijn eerste Zone-conference. Samen met de Zone (gebied met ongeveer 24 zendelingen) Erfurt en onze Zone Leipzig sprak onze zendingspresident met ons en hadden we een leuke en zeer opbouwende tijd.

Daar kreeg ik dan eindelijk de lading post waar ik zo lang op had gewacht. De brieven die naar Zerbsterstrasse waren verstuurd kwamen in mijn handen. Een hele stapel stond op me te wachten. Zo'n 15 brieven en kaarten vermoed ik. De hele terugreis heb ik alles in rust kunnen lezen. Ook leuk om brieven te hebben ontvangen van Els, Ellen, Willy, Miriam en natuurlijk alle anderen. Het zal nog wel even duren voordat ik iedereen weer wat fatsoenlijks teruggeschreven heb. Maar ik doe mijn best!

Met onze onderzoekster Frieda gaat het goed. Het is zo opbouwend om te zien hoe het Evangelie haar opfleurt. Ze heeft vaak een zware dag achter de rug en dat merk je heel sterk aan het begin van de afspraak. Maar aan het einde van de afspraken is ze altijd zo vrolijk dat wij er ook weer helemaal vrolijk van worden. De Heilige Geest verandert de mensen van binnen. Dat heb ik nog nooit zo sterk gezien bij iemand. Ze gaat deze week kort op vakantie maar vandaag gaan we met z’n drieën vasten voor haar doopdienst. Hopelijk kan dat over twee weken plaatsvinden.

Dit is de laatste week van onze transfer (periode van 6 weken). Er is een mogelijkheid dat ik overgeplaatst word volgende week dinsdag. Dat hoor ik dan vrijdag. Vandaar dus de vraag dat als jullie post sturen, dat uiterlijk vrijdag doen, en als iemand iets erna wil sturen dan nog even wacht tot en met maandag. Op deze website vermeld ik maandag dan mijn nieuwe adres ALS ik word overgeplaatst.

De Heer is met ons. De engelen werken om ons heen. En ik beeld me in, dat de Heer naast me staat. Zijn Kracht is niet te vergelijken met wat dan ook.

Elder Stekkinger

Geen opmerkingen: