Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

zaterdag 27 januari 2007

De Grote Oorlog

Als ik had gedacht dat het een kwestie was van papieren insturen en afwachten, heb ik de situatie behoorlijk onderschat.

Momenteel zit ik in een depressie. Al anderhalve week voel ik mij rot, down, verdrietig en agressief. Alhoewel ik veel goede dingen doe, en vooruitgang maak in m`n leven, lijkt alles toch nutteloos en heb ik negatieve buien.

De Grote Oorlog is uitgebroken, en hopelijk wordt dit de laatste oorlog, waarin beslist wordt voor wie ik kies. Kies ik voor de Heer, of stik ik in m`n eigen medelijden, en doe ik niet wat het beste voor me is? Keuzes zijn zo belangrijk in ons leven, en de gevolgen kunnen invloed hebben op niet alleen ons leven, maar ook erna.

'Wees nederig; en de Heer, uw God, zal u aan de hand leiden en u antwoord geven op uw gebeden' (L&V 112:10)

Ik zal sterk blijven staan, en de negatieve gevoelens overwinnen. Ik zál op zending gaan.

Geen opmerkingen: