Treasures of my Mission

Welkom op Elder Stekkingers Weblog.

Rechts vind je het archief. Hierin kun je alle vorig geschreven stukjes teruglezen. Ze zijn geselecteerd op maand en jaar. De laatste twee geschreven artikelen staan hieronder. Zo kun je snel zien of er alweer iets nieuws is. Tevens vind je eronder elke maand ook een nieuwe schrifttekst die mij heeft gesterkt die maand. Je vindt er ook het adres waar ik mij momenteel bevind.

Klik hier voor een toelichting op de zendingsoproep van Elder Stekkinger.

dinsdag 3 april 2007

"Elder Stekkinger, You've been called..."

Na lang wachten is de brief dan eindelijk gekomen! Om jullie niet langer in spanning te houden:
Ik ben geroepen als voltijdzendeling naar de Germany Berlin Mission. Berlijn dus!

Op 15 mei zal ik mij moeten melden in het Missionary Training Center te Provo, Utah in de Verenigde Staten. Daar zal ik een intensief taal- en onderwijsprogramma volgen voor zendelingen. Dit duurt waarschijnlijk zo'n acht weken, en daarna vlieg ik weer terug naar Europa om in het voormalige Oost-Duitsland op zoek te gaan naar mensen die (dichter) tot Christus willen komen.

Dus nog zes weken, en dan ben ik werkelijk: Elder Stekkinger!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lief broertje, ik ben heel blij voor je! Veel succes met je voorbereidingen op deze bijzondere zending!